Disney se alătură curentului împotriva partajării parolelor. CEO-ul Bob Iger a declarat că analizează posibilitatea partajării contului pentru streaming și va oferi detalii suplimentare despre politica sa mai târziu, în acest an.

”Noi avem deja capacitatea tehnică de a verifica măsura în care se întâmplă acest lucru. Nu voi da un număr, însă pot spune că este semnificativ”, a declarat Iger.

Compania pregătește o strategie pentru a atenua partajarea parolelor în 2024, scrie CNBC.

Mișcarea vine în timp ce Disney și alții ca ea au căutat modalități de a face streamingul profitabil - metode care au inclus reducerea cheltuielilor pentru conținut, introducerea de opțiuni mai ieftine, susținute de anunțuri și prevenirea partajării contului. Disney urmează exemplul Netflix, care a început să lanseze o nouă politică de partajare a contului la începutul acestui an.

Disney are trei servicii de streaming sub umbrela sa: Disney+, Hulu și ESPN+. Cele trei servicii sunt disponibile și la pachet, la un preț mai ieftin. Compania a declarat anterior că va oferi în curând „o experiență cu o singură aplicație”, în S.U.A., chiar dacă opțiunile independente vor rămâne în continuare.

De asemenea, Disney a spus că va crește prețurile pentru aproape toate serviciile sale de streaming. Disney+ fără reclame va costa 13,99 dolari pe lună, o creștere de 27%. Prețul Hulu fără reclame crește la 17,99 dolari pe lună, o creștere cu 20%. La opțiunile Hulu și Disney+ prețurile rămân aceleași.

Iger a spus că compania vede publicitatea ca pe o modalitate cheie de a atinge profitabilitatea, mai ales dacă va elimina partajarea parolelor, ceea ce e posibil să afecteze creșterea numărului de abonați.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri