Elon Musk, proprietarul rețelei de socializare X (fostul Twitter), a lansat un atac dur cu privire la faptul că agențiile de publicitate și marii advertiseri părăsesc platforma din cauza postărilor antisemite pe care el le-a încurajat, scrie CNBC.

"Dacă cineva va încerca să mă șantajeze cu publicitate? Să mă șantajeze cu bani? Să se ducă în (...). Plecați. Duceți-vă în (...). E clar?". Musk a nominalizat gigantul media Disney, menționându-l pe Bob Iger, CEO-ul companiei care se afla în public: "Salut, Bob!".

De asemenea, Musk a insinuat că fanii săi vor boicota de asemenea publicitarii. "Întreaga lume va ști că acei publicitari au ucis compania și vom documenta acest lucru cu lux de amănunte. Nu am nicio problemă în a fi urât. Urâți-mă", a amenințat Musk.

În ultimele săptămâni, Musk a promovat și uneori a susținut verbal ceea ce Casa Albă a numit "ură antisemită și rasistă" pe Twitter, platforma de socializare pe care o deține și pe care o conduce în calitate de director tehnic.

El a numit acele tweet-uri, "unul dintre cele mai prostești, dacă nu cel mai prostesc lucru pe care l-am făcut vreodată pe platformă". "Îmi pare rău pentru acel tweet sau acea postare", a adăugat el.

Postările incendiare ale lui Musk pe platforma de socializare au determinat mari companii, printre care Disney și Apple, să își suspende campaniile de publicitate pe Twitter.

Musk, care este și CEO al Tesla, a negat că ar fi antisemit și a declarat că pe Twitter, "apelurile clare la violență extremă sunt împotriva termenilor noștri și vor duce la suspendarea contului".

De asemenea, el a călătorit în Israel în această săptămână, unde s-a întâlnit și a vorbit cu premierul Benjamin Netanyahu.

Sursa foto: Shutterstock / Frederic Legrand - COMEO

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri