Retailerul specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit Leroy Merlin a finalizat procesul de remodelare a primului său magazin de pe piața locală, deschis în anul 2011, din parcul comercial Colosseum.

Reamenajarea a durat aproape un an și a implicat o investiție totală de 3,5 milioane de euro.

"Un prim beneficiu pentru clienți după remodelarea magazinului este relația acestora cu colegii de la Leroy Merlin, din moment ce angajații au avut fiecare anul acesta un minimum 25 de ore de formare pe relația cu clienții" a declarat pentru wall-street.ro Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.

De asemenea, acesta a explicat că alte beneficii pentru clienți sunt și gama diferită de produse, cât și parcursul clientului, care este mult mai simplu, din moment ce acum sunt două intrări, una dintre ele fiind dedicată meseriașilor.

Mathieu Bauduin a explicat de asemenea pentru wall-street.ro că va fi o experiență diferită pentru clienți în ceea ce privește serviciul ridicare marfă, pentru că, de exemplu, dacă un client va comanda un produs online și va veni să-l ridice, după 5 minute acesta va fi deja în portbagajul mașinii sale.

De asemenea, CEO-ul magazinului a arătat că încă un lucru diferit pe care îl oferă Leroy Merlin Colosseum față de alți competitori din București este serviciul de drive-in.

Această zonă măsoară 4000 de metri pătrați, cu o extindere de 2000 de metri pătrați pentru partea de aprovizionare. Cu noul format, prin urmare, suprafața totală de vânzare a magazinului este de 15.000 de metri pătrați.

Totodată, reprezentanții magazinului au arătat pentru wall-street.rode la anul se intenționează și introducerea caselor de marcat self checkout în cadrul Leroy Merlin Colosseum.

Cât despre ponderea vânzărilor online față de cele in-store, aceștia au explicat faptul că vânzarea în magazin are o importanță mai mare, fără să avanseze însă procente concrete.

Cât privește forța de muncă, Mathieu Bauduin a explicat de asemenea pentru wall-street.ro că în România Leroy Merlin are 3500 de angajați, iar în Colosseum 200, doar pentru procesul de remodelare fiind angajați 20 de colegi în plus.

Nu în ultimul rând, potrivit reprezentanților companiei, remodelarea magazinului are ca obiective strategice atât creșterea numărului de clienți ai magazinului cu aprox. 10-15% până în anul 2024, cât și majorarea cifrei de afaceri cu aprox. 15-20%.

Sursa foto: Wall-street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri