IKEA România anunță o creștere totală de 14,1% în materie de vânzări în anul fiscal 2023, în comparație cu anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei și la peste 22 de milioane de produse vândute în toate unitățile.

De asemenea, IKEA a înregistrat creșteri în anul fiscal 2023 (1 septembrie 2022 – 31 august 2023) și în materie de vânzări online, cu o creștere de 6% față de anul fiscal 2022, confirmând astfel încă o dată tendința consumatorilor de a prefera achizițiile online.

Produsele de mobilier rămân în topul preferințelor clienților, raportul dintre vânzările de mobilier și cele de accesorii fiind de 64% pentru mobilă și 36% pentru accesorii.

Produsele IKEA preferate din ultimul an fiscal au fost gama de accesorii de mobilier KOMPLEMENT, cu un număr de 645.960 de articole vândute, și gama de farfurii OFTAST, cu un total de 2.103.429 de articole care au ajuns în locuințele clienților.

Au fost apreciate în special farfuriile OFTAST de 25 cm, cu 985.819 bucăți vândute, în vreme ce 26.156 de scaune albe ADDE au fost de asemenea vândute.

Totodată, 2023 a fost și anul în care IKEA Timișoara și-a deschis oficial porțile, în vreme ce 5 milioane de vizitatori au fost prezenți în magazinele retailerului. Cât despre website-ul IKEA, acesta a înregistrat 27 de milioane de vizite și peste 381 de mii de comenzi online.

„În continuare, ne propunem să explorăm noi formate care să ne permită să rămânem o companie accesibilă, convenabilă și sustenabilă atât astăzi, cât și în viitor, dezvoltând mediul omnichannel și investind în accesibilitate.", a declarat Violeta Neniță.

De asemenea, începând cu luna septembrie IKEA a continuat reducerea prețurilor unora dintre cele mai populare produse și caută soluții pentru a investi și mai mult în prețuri în viitor.

Pe tot parcursul anului, compania va investi peste 5,8 milioane de euro pentru a absorbi costurile și a asigura prețuri cât mai mici.

Sursa foto: IKEA

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri