În perioada 1 - 31 ianuarie 2024, Electrica Furnizare realizează o serie de optimizări complexe ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități.
Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalitățile de contact și plată disponibile în această perioadă sunt următoarele:
Modalități de contact
- Call-Center, la numărul 0244 406 006 (apel cu tarif normal, disponibil de luni până vineri, între orele 8:00-20:00) pentru informații;
- Punctele de relații cu clienții, cu posibilitatea programării în prealabil a vizitei;
- Adresa de e-mail menționată pe factură.
Modalități de plată
- Internet banking;
- Debit direct: Banca Transilvania, Garanti Bank, ING Bank, CEC Bank, BCR, Raiffeisen Bank, BRD);
- Aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago;
- Automatele de plată StartPay;
- Stațiile OMV/Petrom;
- Serviciul Westaco Express;
- Centrele de plăți un-doi Mobile Distribution;
- Punctele de plată PayPoint;
- Ghișeele BCR, BRD, Garanti Bank, CreditCoop, CEC Bank; Smith&Smith
- ATM-uri (Banca Transilvania, Garanti Bank, CEC Bank, BRD);
- Automate bancare (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank);
- Terminalele Idea Bank.
În acest context, procesarea și soluționarea cererilor din partea clienților se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.
Citeste si:
În perioada optimizărilor de sistem, nu veți putea utiliza următoarele aplicații și funcționalități:
- MyElectrica: între 30 decembrie 2023 - 31 ianuarie 2024
- TelVerde pentru comunicare index autocitit: între 1 - 31 ianuarie 2024
- Formular unic de contact online: între 1 - 31 ianuarie 2024
- E-chat: între 1 - 31 ianuarie 2024
- Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS): între 1 - 31 ianuarie 2024
- Serviciile din meniul interactiv Call-Center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului): între 1 - 31 ianuarie 2024
Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la clienți la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii.
Citeste si:
Sursa foto: Shutterstock.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: