Unilever vinde brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora. Tranzacția nu include unitatea de producție și Cooperativele Frufru, conform reprezentaților Unilever.
Unilever South Central Europe, unul dintre cei mai mari jucartori din industria bunurilor de larg consum, a intrat in actionariatul FruFru în 2019. Atunci a achiziționat 75% din compania romanească. Restul de 25% din acțiunile rămase erau deținute de fondatorul Mihai Simiuc, care în 2022 le-a vândut către Unilever, devenind astfel unic acționar.
„Mihai Simiuc urmează să dezvolte un nou capitol pentru brandurile Frufru și Urban Monkey. Prioritatea Unilever este, în acest moment, susținerea tuturor colegilor impactați de această transformare”, precizează reprezentanții Unilever.
Fondată în 2005 sub numele Mondi di Pasta, FruFru oferea o alternativă la produsele de tip fast food, prezente la acel moment ca ofertă majoritară pe piața de convenience food. Inițial, compania a avut ca domeniu de activitate producția de paste și comercializarea prin serviciul de livrări la domiciliu și magazine proprii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: