Având în vedere rezultatele pozitive, în aprilie este programată deschiderea unui nou magazin în Palas Iasi, tot sub conceptul de Workshop Experience. Alte deschideri sunt planificate până la sfârșitul anului. În pofida reorganizărilor la nivel european, operațiunile francizei din Romania, care constă în două magazine în AFI Cotroceni și ParkLake Mall, plus operațiunile e-commerce sunt în creștere constantă, pe măsură ce brandul își consolidează și restabilește poziția dominantă în piața de retail a cosmeticelor.

Operațiunile The Body Shop în Romania sunt conduse de IQ Verde, noul distribuitor oficial al brandului în Romania, parte din Cosmos Group și este condus de Lefteris Koklas. IQ Verde a devenit noul distribuitor oficial în 2023 și a relansat brandul pe piața din Romania cu planuri de expansiune rapidă în retail și prezență puternică în e-commerce cu acoperire națională.

“Astăzi, continuăm să fim cel mai etic, sustenabil, inclusiv brand și cea mai bună sursă de inspirație. Magazinele noastre iconice, platformele digitale și canalele sociale de vânzare targetată le oferă oamenilor experiențe de retail uimitoare, indiferent de obiceiul de cumpărare. The Body Shop este un brand puternic și relevant, cu o moștenire și istorie uriașe pentru Romania și vedem un potențial extraordinar în creșterea brandului pe piața locală.” – spune Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde.

În urma relansării spectaculoase în Romania, IQ Verde a fost numit noul distribuitor oficial pentru Slovenia, iar operațiunile sunt în curs de implementare și acolo, cu noi deschideri de magazine și distribuție online.

În vreme ce unele operațiuni din vestul Europei sunt în restructurare, acest fapt nu afectează activitatea din România. De la preluarea de anul trecut, noul proprietar Aurelius Group, încearcă să reorganizeze modelul de business în câteva țări cheie din Europa, dar acest lucru nu afectează francizele internaționale ca Romania și Slovenia. Parte din transformarea continuă de la The Body Shop, este o re-prioritizare a canalelor de vânzări, cu accent pe piețele în creștere accelerată și o evoluție a modelului go-to-market, cu focus pe produse excepționale, pe un model operațional mai bine targetat.

“De la reintroducerea brandului pe piață anul trecut în august, am observat performanța excelentă a celor două magazine și vedem rezultate promițătoare pentru magazinul online pe care l-am lansat,” adaugă Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde.

The Body Shop se străduiește să facă produse de cea mai înaltă calitate cu cel mai scăzut impact asupra planetei. Acest lucru înseamnă folosirea ingredientelor naturale sau de origine naturală cât mai mult posibil. Oamenii au apreciat întotdeauna viziunea The Body Shop. Acum, mai mult decât oricând, pot aprecia ceea ce facem și felul în care lucrăm.

Lumea se află într-un moment mai dificil decât oricând și companiile trebuie să joace un rol în găsirea soluțiilor de rezolvare. Așa că vom continua să fim în fruntea plutonului ca un business cu scop etic. Cel mai important lucru în abordarea noastră este dialogul cu consumatorii, care duce la o influență mai amplă și un impact mai puternic. Cu cât creștem mai mult, cu atât putem face o diferență mai mare. Aceasta este Frumusețea pentru Schimbare.

Sursa foto: The Body Shop

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri