Retailerul de electronice si electrocasnice Domo va inaugura vineri un nou magazin cu o suprafata de 1.400 metri patrati ce va fi situat in centrul comercial Real din Capitala
Noul magazin Domo, situat pe Calea Vitan, in complexul Real va expune spre vanzare o gama de 3.000 produse electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia.

Domo este, dupa cifra de afaceri, al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice si IT&C din Romania. Compania opereaza o retea nationala formata din 119 magazine ce insumeazã peste 50.000 de metri pãtrati si 1.350 angajati.

In 2006, Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria. Compania a inregistrat in primele noua luni ale anului vanzari de 125 milioane de euro, in crestere cu 59% fata de perioada similara a anului trecut.


Fondul de investitii Equest Investments Balkans (EIB) a finalizat la inceputul lunii octombrie achizitionarea a 75% din pachetul de actiuni al retailerului de electronice si electrocasnice Domo, pentru care a platit 62,5 milioane euro prin intermediul subsidiarei sale Lynx Property. Prin tranzactia Domo, Equest a creat unul dintre cele mai mari grupuri de retail specializate in electrocasnice, electronice si IT&C din sud-estul Europei, in ceea ce priveste cifra de afaceri, care va adopta pe toate pietele pe care activeaza o strategie de dezvoltare bazata pe doua branduri: Technomarket si Domo.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri