Compania Holdmann Hygiene Solutions estimeaza in 2008 o dublare a cifrei de afaceri, pana la 12 milioane euro pe divizia de igiena profesionala, pe fondul investitiilor din acest an pentru deschiderea de noi filiale si showroom-uri.
"Aceasta crestere se bazeaza pe rezultatele investitiilor facute in acest an pentru deschiderea de noi filiale si showroom-uri, pentru extinderea fortei de vanzari si a dotarii logistice a acesteia, in cele 13 expozitii la care a participat precum si in demararea exporturilor pe alte piete din Europa Centrala si de Est", a declarat directorul general Holdmann, Razvan Ioan Nechita.

Din punct de vedere al volumului de vanzari in 2007, Holdmann a furnizat 54% din produse catre industria alimentara si alte industrii, urmate de sectorul HoReCa cu 15%, spatiile comerciale si a birourilor avand 18%, iar distribuitorii 13%.

In prezent Holdmann Europe are o acoperire nationala atat prin filialele proprii, cat si prin distribuitori. "Ca parte a strategiei de dezvoltare si extindere pe termen lung la nivel european, din 2007, Holdmann este prezent si pe piata de igiena profesionala din Republica Moldova, prin intermediul unui distribuitor local", a mai spus Razvan Ioan Nechita.

Grupul de companii Holdmann este format din: Holdmann Europe, Holdmann Hygiene Solutions, Holdmann Technologies, Holdmann Service, Holdmann Food Solutions, si Logic Logistics. Grupul estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de 15 milioane euro.

Grupul Holdmann este prezent de 13 ani pe piata din Romania pentru a oferi solutii de igiena profesionala, echipamente si utilaje pentru industria alimentara si cleaning industrial si urban, consultanta, mentenanta si service pentru echipamente, solutii alimentare pentru domeniul HoReCa si servicii logistice nationale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri