Producatorul de alumina Alum Tulcea (BBGA) a afisat pierderi de 68 milioane lei (18,8 milioane euro) pentru anul trecut, de 15 ori mai mari decat cele din 2006, pe fondul retehnologizarii, potrivit raportului anual preliminar transmis vineri pietei Rasdaq.

In 2006, Alum Tulcea a avut pierderi de 4,5 milioane lei. Afaceri companiei s-au cifrat la 55,43 milioane lei (15,35 milioane euro), anul trecut, in coborare de zece ori fata de cifra de afaceri afisata in 2006, de 558,3 milioane lei.

Incepand cu luna februarie 2007, societatea a intrerupt productia, trecand la implementarea unui proces de retehnologizare in valoare de 49,5 milioane dolari, in vederea indeplinirii noilor cerinte privind protectia mediului si scaderea costurilor de productie cu 30%. Procesul de retehnologizare s-ar putea intinde pe parcursul a doi ani.

Alum produce mai mult de 500.000 de tone de oxid de aluminiu si hidrati (hidroxid de aluminiu), cea mai mare parte a productiei fiind destinata companiei Alro Slatina. Alum Tulcea are un capital social de 469,45 milioane lei, divizat in 78,9 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 5,95 lei. Actionarul majoritar al companiei este Alro SA Slatina, care controleaza 99,38% din capitalul social.

Actiunile Alum Tulcea se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul BBGA.Ultima cotatie a fost de 2,55 lei, in sedinta din 28 februarie, ceea ce da companiei o capitalizare de 201,2 milioane lei (54 milioane euro).

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri