Reteaua germana de magazine de tip discount Plus, care apartine concernului german Tengelmann, a deschis la Nasaud cel de-al 52-lea magazin din Romania, in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro, ca parte a strategiei de expansiune a companiei.
Noul magazin de proximitate Plus are o suprafata aproximativa de 1.380 mp, din care 1.080 mp suprafata de vanzare si 300 mp spatii aferente. Magazinul este o constructie de tip „freestander” (constructie proprie) care respecta un format standard si dispune de 45 de locuri de parcare.

"Bistrita-Nasaud a fost unul dintre primele judete in care am fost prezenti inca de la lansarea retelei Plus in Romania, in noiembrie 2005. Prin urmare, suntem foarte bucurosi sa oferim locuitorilor orasului Nasaud – incepand de azi (miercuri, n.r.)- posibilitatea de a-si face cumparaturile zilnice intr-un magazin modern, situat in centrul orasului .” a declarat directorul general al Plus Romania, Uwe Klostermann.

Plus ofera o gama de peste 1.500 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume si fructe, carne in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare tip 1 (detergenti, cosmetice si hrana de animale).

Aprovizionarea magazinului se face zilnic, din centrul logistic de la Ploiesti.

"Prezenta retelei Plus la Nasaud se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori", se arata intr-un comunicat al companiei.

Plus este un brand care exista pe piata germana de 35 de ani. Compania este deja prezenta cu circa 4.100 de magazine si peste 40.000 de angajati in opt tari europene (Germania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Portugalia, Grecia si Romania).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri