Lipomin Lipova, detinatorul marcii de apa minerala Carpatina, estimeaza pentru anul acesta un volum de vanzari de apa imbuteliata de 150 de milioane de litri, cantitate dubla fata de cota inregistrata de companie anul trecut.
“Izvorul de la Herculane ne ajuta sa impunem brandul Carpatina si in segmentul de apa minerala naturala plata, zona pe care nu o acopeream pana acum. Trendul ascendent al consumului de apa plata obliga imbuteliatorii sa mareasca cadenta, iar capacitatile noastre de productie din Herculane si volumele debitate de sursa ne vor ajuta sa crestem productia la 150 de milioane de litri pe an”, a declarat Mihai Bratu, presedinte Lipomin.

Producatorul de apa minerala Carpatina din Piatra-Neamt a cumparat, la inceputul lunii iunie a acestui an, firma Herculane Water din Baile Herculane, fabrica de imbuteliat apa plata a societatii, dar si cele doua terenuri aferente, in suprafata totala de peste 7.400 de metri patrati. Valoarea tranzactiei nu a fost insa precizata.

In anul 2007, Carpatina si Lipomin au imbuteliat si vandut 74 milioane litri de apa, vanzari care s-au ridicat la aproximativ 10 milioane de euro. Cele doua companii detin aproximativ 7 % din piata romaneasca de apa minerala imbuteliata la pet.

Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul LIPO.

Lipomin Lipova a achizitionat, in luna februarie a anului 2006, afacerea cu ape minerale Carpatina de la compania Petrom.

In acest moment portofoliul brandului Carpatina cuprinde Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Apa minerala naturala carbogazoasa (Forte) si apa minerala naturala usor carbogazificata (Light) provin din sursa traditionala a brandului Carpatina, izvorul Tosorog, situat in Muntii Bicazului din Piatra Neamt.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri