Piata ciocolatei din Romania va inregistra anul acesta o crestere de pana la 10% pe fondul actualului context economic, o revenire a industriei fiind asteptata abia in a doua jumatate din 2010, potrivit corporate affairs manager Kraft Foods.
“Anul acesta va fi un an greu. Ne asteptam sa fie si mai greu. Momentan nu am observat o revenire a consumului pe care o estimam in a doua jumatate a anului viitor”, a declarat Doina Cavache, corporate affairs manager al Kraft Foods Romania.

Vanzarile marcilor Poiana si Milka se vor mentine aproape de nivelul de anul trecut. Potrivit datelor furnizate de Kraft Foods Romania, compania a comercializat 35 milioane tablete Poiana, vanzarile brandului Milka situandu-se la un nivel similar. Marca Poiana reprezinta aproximativ 50% din vanzarile totale raportate de Kraft Foods pe segmentul ciocolata.

De la inceputul anului, pretul produselor din gama Poiana a fost majorat cu aproximativ 5% ca urmare a fluctuatiilor cursului valutar.

60% din bugetul de promovare pentru brandul Poiana in acest an a fost alocat unei noi campanii de comunicare – “Fa-ti ziua mai frumoasa”. Brandul de ciocolata va beneficia in perioada 1 septembrie-30 noiembrie de o campanie de promovare integrata ce cuprinde website dedicat, TV, radio, expunere pe panotaj stradal in 18 orase si 2,2 milioane flyere distribuite in casutele postale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri