CFR Calatori va lansa serviciul de achizitie prin internet a biletelor - Bilete CFR Online - , pentru traficul intern la toate trenurile accelerate, rapide si intercity, sistemul fiind disponibil persoanelor fizice si juridice.
Astfel, toate detaliile necesare calatoriei vor fi transmise pe email, fiind accesibile si din profilul propriu de utilizator.

"Odata cu lansarea acestui serviciu, CFR Calatori activeaza si noua pagina web a companiei care va permite utilizarea rapida a serviciilor: Bilete CFR Online si Rezervare Online (rezervari de locuri online in trafic intern pentru persoane fizice, fara plata pe loc a acestora), dar si accesarea facila a informatiilor despre ofertele si serviciile puse la dispozitia calatorilor", anunta compania.

Biletele CFR cumparate online sunt nominale, iar calatorii se pot prezenta direct la tren cu acestea tiparite (la orice imprimanta) sau cu "ID-ul biletelor" plus un act de identitate. Este recomandabil ca in tren clientii sa se prezinte cu biletul tiparit. Se pot achizitiona oricand si oriunde in tara, 7 zile din 7, numai cu anticipatie intre 3 si 30 de zile, pentru adulti, copiii, elevi sau studenti, la toate trenurile care circula cu regim de rezervare in trafic intern.

De asemenea, plata online se face prin card bancar, utilizand un produs de comert electronic furnizat de Raiffeisen Bank.

Agentiile de turism in calitate de “distribuitori autorizati” vor avea posibilitatea sa vanda bilete CFR online pentru clientii proprii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri