Smithfield a trecut pe pierdere in Romania in aceasta vara

Vanzarile grupului american Smithfield in Romania au scazut cu 3% in trimestrul mai-iulie, primul al anului fiscal 2010-2011, la 46,6 milioane de dolari, iar rezultatul operatiunilor s-a constituit intr-o pierdere de 200.000 de dolari, potrivit unui raport al companiei.

In aceeasi perioada a anului trecut, Smithfield a avut vanzari de 48,2 milioane de dolari in Romania si un profit operational de 7,3 milioane de dolari, poreivit Mediafax.

Compania noteaza ca a inregistrat o scadere de 7,8 milioane de dolari a sumelor acordate de Guvern pentru cresterea porcilor din cauza expirarii programului de subventii in a doua jumatate a anului fiscal 2009-2010.

Smithfield precizeaza ca fermele din Romania au avut performante bune in anul fiscal 2009-2010 si anticipeaza o contributie neta pozitiva a operatiunilor romanesti in perioada de raportare 2010-2011.

"Cresterile anticipate de productie si productivitate compenseaza pentru pierderea subventiilor", se spune in raport.
Volumul vanzarilor Smithfield in Romania a crescut cu 11% in trimestrul mai-iulie fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar pretul mediu pe unitate vanduta a scazut cu 12%, se mai arata in raport.

Grupul american Smithfield Foods a inregistrat un profit de 76,3 milioane de dolari in primul trimestru al anului fiscal 2010-2011, comparativ cu o pierdere de 107,7 milioane de dolari in perioada similara a anului fiscal anterior. Vanzarile au avansat in aceeasi perioada cu 7,4%, la 2,9 miliarde de dolari.

Grupul a intrat pe piata romaneasca in 2004, cand a achizitionat firmele Agrotorvis si Comtim Grup. Compania a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distributie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucuresti, precum si un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri