In 2010, 76,6% dintre romani si-au redus consumul sau au apelat la produse mai ieftine, releva cel mai recent studiu al companiei Mednet Marketing Research Center.
Astfel, 45% dintre romani au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, 11,8% au cumparat produse mai ieftine, dar in aceeasi cantitate, iar 19,8% au cumparat produse mai ieftine si in cantitate mai mica.

Doar 22,8% dintre respondenti nu si-au modificat comportamentul de consum.

Efectele pe care criza economica le-a avut asupra familiilor respondentilor se refera la: cresterea preturilor (76,2%); reducerea salariului sau a castigurilor salariale (47,5%); pierderea locului de munca (17,4%); pierderea sau diminuarea beneficiilor extra-salariale (14,4%); cresterea ratelor la credite datorita devalorizarii leului (14,4%).



Sursa: Mednet Marketing Research Center

Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 23 – 30 noiembrie 2010. Au fost intervievate telefonic 802 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este ±3,45%.

Compania Mednet Marketing Research Center activeaza in domeniul cercetarii de piata din anul 2000, fiind membra ESOMAR (The World Association for Research Professionals) si SORMA (Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice), fapt ce constituie o garantie in plus pentru calitatea serviciilor oferite.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri