Promovarea fructelor si legumelor romanesti costa 1 mil. de euro

Programele de promovare a fructelor si legumelor romanesti vor beneficia de un buget de un milion de euro pentru o perioada de trei ani, daca programul propus de Romania va fi aprobat de Comisia Europeana, au declarat agentiei Mediafax reprezentantii Ministerului Agriculturii.

Organizatia care propune programe participa la finantarea acestora cu minim 20% din cheltuielile totale eligibile, potrivit ghidului privind accesarea sprijinului acordat programelor de informare si promovare a fructelor si legumelor proaspete pe piata interna si in tari terte, aprobat de ministrul Agriculturii, Valeriu Tabara.

Masura a fost aprobata "in contextul crizei fara precedent care a lovit sectorul", din cauza epidemiei provocate de bacteria E-coli.

Cofinantarea din fonduri publice va fi de maximum 80% din costul eligibil al programului, dintre care 30% de la bugetul national si maximum 50% de la bugetul Uniunii Europene.

"Programul de promovare va fi facut de o organizatie de profil si va fi depus pana pe data de 16 august, ministerul il va evalua si il va depune la Comisia Europeana, care il va aproba sau nu, alaturi de programele altor tari. Este vorba de un program pe trei ani, la care organizatia de profil va trebui sa participe cu 200.000 de euro", au spus reprezentantii ministerului.

Promovarea, atat interna, cat si internationala, va fi facuta in principal prin campanii de informare si participarea cu produse la diverse evenimente, targuri si expozitii.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »



Setari Cookie-uri