Brandul romanesc de genti si accesorii de marochinarie Yvy Bags va incheia 2016 cu vanzari de peste 500.000 euro, aproape dublu fata de 2015, dupa cum estimeaza fondatorea brandului, Ioana Ionescu. Planurile de viitor ale producatorului roman vizeaza cresterea numarului de locatii, extinderea pe segmentul masculin si cel al accesoriilor pentru copii, dar si infiintarea unei scoli de meserii, in parteneriat cu Institutul National de Cercetare si Dezvoltare pentru Textile si Pielarie.

Yvy Bags, producator si retailer romanesc de genti si ale accesorii de marochinarie, a fost infiintat in 2005 de Ioana Ionescu, care a preluat afacerea de treizeci de ani a familiei din domeniul marochinariei. De-a lungul timpului, Yvy s-a dezvoltat, iar anul trecut a inregistrat vanzari de 300.000 de euro, duble fata de 2014, in timp ce pentru anul in curs acestea vor depasi suma de 500.000 de euro.

Am reusit sa fim pe crestere de la an la an datorita faptului ca am marit volumul de productie, am introdus permanent colectii noi si ne-am fidelizat clientela dezvoltand colectii personalizate cu influenceri romani”, spune Ioana Ionescu.

Yvy Bags are o capacitate de productie lunara de aproximativ 400 de genti, desi uneori se produc pana la 1.000 de genti si accesorii, in functie de comenzi. Anul acesta, in cele doua zile de Black Friday, s-au inregistrat circa 250 de comenzi. “Noi consideram ca este foarte bine. Deoarece majoritatea gentilor sunt handmade si personalizate, un numar mai mare ar fi intarziat livrarea produselor”, spune aceasta.

Dintr-acestea, jumatate iau calea exportului, iar restul sunt vandute in magazinul online sau in showroom-urile Victoria 46 din Bucuresti si Constanta, in reteaua careia Yvy a intrat incepand cu luna noiembrie.

Magazin propriu si extinderea gamei de accesorii

Pentru anul viitor, brandul romanesc tinteste o crestere a vanzarilor cu cel putin 30% fata de 2016. Totodata, producatorul roman si-a planificat extinderea brandului atat in ceea ce priveste gama accesoriilor, cat si in locatii. Astfel, in 2017, Yvy urmeaza sa dezvolte propriul concept store, desi cel mai probabil implementarea si inaugurarea propriu-zisa a magazinului se vor desfasura in 2018.

In aceelasi timp, brandul romanesc urmareste sa-si mareasca numarul de locatii offline, prin prezenta in alte magazine multibrand, precum Victoriei 46. Pentru 2017, cel putin doua astfel de extinderi sunt asteptate. Tot in 2017, Yvy Bags se va extinde pe segmentul accesorilor pentru barbati, dar si pentru copii.

Scoala de Meserii, in colaborare cu Institutul de Cercetare si Dezvoltare pentru Textile si Pielarie

Un alt concept pe care brandul romanesc il pregateste este Scoala de Meserii, proiect care va fi implementat incepand cu anul 2018, in parteneriat cu Institutul National de Cercetare si Dezvoltare pentru Textile si Pielarie. Acesta din urma va pune la dispozitie personalul calificat care impreuna cu inspectorii din cadrul Ministerul Educatiei vor stabili o curricula care sa acopere intreaga gama de meserii din marochinarie si incaltaminte.

Plecand de la aceasta curircula, cele doua institutii vor acoperi necesarul de cadre didactice. Partea practica se va desfasura in cadrul fabricii Yvy, precum si in fabricile partenerilor din domeniul marochinariei si incaltamintei.

“Avand in vedere ca in ultimii 26 de ani aceste meserii au fost neglijate, s-a ajuns in stadiul in care, in prezent, este foarte complicat sa gasim personal calificat, mai ales ca cei calificati au in medie peste 45 ani, aspect care face greoaie acomodarea acestora cu echipamentele tehnologice moderne. Speram ca in cativa ani proiectul nostru sa ia amploare si sa avem cat mai multi tineri doritori sa invete aceasta meserie nobila", incheie Ioana.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri