“Romania si Turcia au culturi destul de asemanatoare daca ne gandim la trecutul comun pe care il avem. A fost foarte interesant sa descopar asemanari la nivel de limba, ba chiar cuvinte similare sau identice. In schimb, daca ne referim la diferentele dintre cele doua piete, vorbim in primul rand de diferente de volum/capacitate. Turcia are un numar impresionant de centre comerciale, fiind si o tara intinsa pe doua continente. De exemplu, marile branduri de lux au mai mult de un magazin in Istanbul, iar concurenta pe piata este uriasa. Ar mai fi de mentionat si faptul ca multe branduri locale s-au dezvoltat la nivel international”, explica Cornelia Nicolae.

Turcia reprezinta cea de-a treia piata a retaierului italian dupa Italia si Germania, in timp ce Romania se afla pe a cincea pozitie, dupa Polonia, in topul celor mai importante tari pentru businessul Stefanel.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont