LPP Fashion, care a intrat pe piata romaneasca in 2008, a reinceput expansiunea in 2014, odata cu numirea Alinei Bistreanu in functia de director general. Daca in 2015, retailerul polonez avea o cifra de afaceri de 13 milioane de euro, anul trecut aceasta s-a situat la 25 de milioane. Cresterea s-a datorat si deschiderii a 13 noi magazine sub toate cele cinci branduri LPP.

“Pe langa noile locatii, cresterea a fost sustinuta de imbunatatirea ofertei LPP, de recunoasterea si notorietatea brandurilor, precum si de piata de fashion, care s-a dezvoltat si continua sa ofere oportunitati din ce in ce mai mari”, a declarat Alina Bistreanu pentru wall-street.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont