Afacerile sotilor Cirstea, brandurile romanesti Cristallini si Consiglieri, au vandut in prima parte a anului articole vestimentare de 2,6 milioane lei. Dupa ce anul trecut cifra de afaceri s-a ridicat la peste 6 milioane de lei, fondatoarea Cristallini estimeaza ca vor incheia anul 2017 cu o crestere de 40% a afacerilor.

Brandul romanesc de rochii de seara si de mireasa detinut de sotii Cirstea a inregistrat in prima jumatate a anului o cifra de afaceri de peste 1,95 milioane lei, in timp ce Consiglieri, brandul destinat nisei masculine, a vandut costume si tinute de gala de aproximativ 732.000 de lei.

Anul trecut, Cristallini a bifat o cifra de afaceri de 3,63 milioane lei, in timp ce Consiglieri a vandut articole de peste 2,34 milioane lei, afacerile celor doua companii romanesti, unde sotii Cirstea au participatii egale, ajungand la circa 6 milioane de lei.

Pentru 2017, fondatoarea brandurilor estimeaza o crestere de 40% a afacerilor.

Piata araba, cea mai mare piata externa pentru Cristallini

Fondatoarea brandurilor a povestit, in cadrul unui interviu acordat wall-street.ro, despre evolutia brandului Cristallini si vanzarile inregistrate. Astfel, potrivit acesteia, 30% din cifra de afaceri raportata de Cristallini provine din mediul online.

Restul vanzarilor se efectueaza in cadrul showroom-ului din Bucuresti si in magazinele partenere din afara granitelor. Tinutele Cristallini se vand in magazine din tari precum Anglia, Portugalia, Arabia Saudita, Kuweit, Egipt, Qatar si Emiratele Arabe si Turcia, piata araba fiind cea mai mare piata externa pentru brandul romanesc.

Mai mult, fondatoarea brandului de rochii de seara vizeaza extinderea in Statele Unite ale Americii, unde momentan vinde doar online. Extinderea ar urma sa aiba loc ca urmare a incheierii unui parteneriat cu un magazin de profil - designeri exclusivisti - "insa trebuie sa cunoastem foarte bine piata, clientele si ce fel de produse isi doresc, iar un parteneriat cu un retailer local te ajuta sa intelegi piata americana", spune Alina Cirstea.

Cristallini a inceput livrarea catre pietele externe din acest an, iar pana in prezent, vanzarile externe reprezinta aproximativ 20% din cifra de afaceri totala, dupa cum estimeaza Alina Cirstea. "Nu avem inca o cifra clara, cred ca suntem in jurul acestui procent, vrem sa crestem, dar inca suntem la inceput", spune aceasta.

Valoarea bonului mediu in magazinul Cristallini este de aproximativ 3.000 de lei, iar ca medie, pretul unei rochii este de 2.200 lei, iar cel al unei rochii de mireasa este de 4.500 de lei. Cel mai ieftin produs Cristallini porneste de la 1.000 lei, iar pretul poate ajunge pana la 8.000 lei pentru o rochie de mireasa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri