Concurenta dintre banci obliga emitentii de noi carduri sa adauge oferte promotionale produselor proprii pentru a atrage clientela. Pe piata nebancara, cardul de fidelizare a cunoscut un avant fara precedent in cursul anului trecut, motiv pentru care emitentii doresc sa se alieze cu bancile in vederea lansarii de noi carduri dubla-marca, iar platile prin card s-au diversificat pana si prin includerea platii combustibililor direct la pompa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri