BRD SocGen anunta noi functionalitati ale serviciului de mobile banking MyBRD Mobile. wall-street.ro scria inca din octombrie 2015 despre Split the Bill, optiunea care la momentul respectiv era in teste in randul angajatilor si prin care acestia puteau imparti nota de plata la un restaurant sau orice tranzactie cu cardul, fie ca vorbim de factura la energie electrica sau cadoul cumparat pentru un coleg.

BRD a defasurat pe finalul anului trecut un proiect pilot in randul angajatilor, pentru a testa noua functionalitate. Functionalitatea are in spate un simplu transfer intrabancar, fara comisioane, dar este unica in grupul Societe Generale.

"«Split the bill» (Imparte nota de plata) le permite celor care folosesc serviciul sa imparta cheltuielile, fie ca este vorba despre o masa in oras cu prietenii sau de plata facturilor de utilitati in cazul locuintelor folosite in comun. Suplimentar, utilizatorii au acum posibilitatea de a solicita bani prin functionalitatea «Request money» (Cere bani) sau de la orice alt utilizator al aplicatiei MyBRD Mobile indicand doar numarul de telefon", anunta banca.

Aplicatia de mobile banking a BRD include si un serviciu de transferul de bani direct catre un numar de telefon mobil. Beneficiarul platii poate ridica banii, imediat, de la orice agentie BRD, chiar si fara sa fie titularul unui cont bancar. Suplimentar, clientii beneficiaza si de alte functionalitati, precum plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare si transferurile prin coduri QR catre alti utilizatori MyBRD Mobile.

Lansat in noiembrie 2013, serviciul de mobile banking MyBRD Mobile numara peste 205.000 de utilizatori si este in topul celor mai descarcate 3 aplicatii financiare din magazinele sistemelor de operare iOS, Android si Windows Mobile, cu mai mult de 255.000 de descarcari pana in prezent.

Noutati si in serviciul de internet banking al BRD

Si serviciul de internet banking MyBRD Net are cateva functionalitati noi. Astfel, clientii persoane fizice, investitori la unul din fondurile de investitii BRD Asset Management, distribuite prin BRD, pot consulta informatii legate de fondurile detinute si, de asemenea, pot subscrie si rascumpara unitati de fond. Serviciul MyBRD Net numara 703.000 utilizatori care au generat anul trecut peste 2,5 milioane de tranzactii, in crestere cu 15 % fata de anul precedent, valoarea tranzactiilor fiind, in acelasi interval, cu aproximativ un milion de lei mai mare decat cea inregistrata la finalul anului 2014.

BRD-Groupe Societe Generale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor. BRD - Groupe Societe Generale are 2,2 milioane de clienti si opereaza o retea de 842 de unitati. BRD ocupa o pozitie importanta pe piata romaneasca a cardurilor avand 2,2 milioane de carduri emise si o retea de acceptare de peste 26 000 POS-uri si 1 500 ATM-uri. Activele totale ale bancii erau, la sfarsitul lunii septembrie 2015, de 47,6 miliarde lei.

Sursa foto: Monkey Business Images_Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri