Groupama, companie de asigurari detinuta de grupul francez cu acelasi nume, mizeaza pentru anul acesta pe o crestere a afacerilor si un profit de 6 milioane de euro.

„Vrem un profit de 6 mil. euro in acest an. Profitabilitatea este importanta, vrem sa crestem un business profitabil si sanatos“, a spus Francois Coste (foto dreapta), director general al Groupama. Anul trecut, compania a obtinut un profit de 23 mil. lei (echivalentul a 5 mil. euro), in crestere cu peste 60% fata de 2014, potrivit Mediafax.

In sapte ani de prezenta locala, Groupama a ajuns la afaceri de 805 mil. lei anual, cea mai mare parte, aproximativ 95% venind din vanzarea de asigurari generale. Pe segmentul asigurarilor de viata, francezii au afaceri mici, de circa 13 mil. lei anul trecut.

Groupama este lider de piata pe nisa politelor auto facultative, Casco, cu afaceri de 256 mil. lei si 22% cota de piata. Asiguratorul este lider si pe zona asigurarilor agricole, segment de la care a pornit practic businessul Groupama in Franta. In Romania, insa, piata asigurarilor agricole este slab dezvoltata si genereaza afaceri de numai 100 mil. lei anual, din care Groupama are circa o cincime.

Retail jobs

Pe piata asigurarilor auto obligatorii (RCA), care aduce cele mai mari subscrieri pentru asiguratorii locali, Groupama si-a redus treptat expunerea. Francezii au in prezent circa 5% din primele brute subscrise pe RCA intr-un an, adica undeva la 150 -150 mil. lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri