Campania lansata de Generali Asigurari se intinde pe o perioada cuprinsa intre 6 septembrie si 31 octombrie si reprezinta o continuare a celei demarate in trimestrul doi al acestui an, campanie ce a sporit afacerile companiei pe segmentul de viata cu 17%, raportat la perioada similara a anului precedent.
“Unul dintre elementele decisive pentru succesul campaniei trecute a fost forta proprie de vanzari, care s-a mobilizat rapid si a realizat in trimestrul al doilea 60% din totalul vanzarilor pe acest segment, cu 43% mai mult fata de T2 2009. Vom continua sa investim in echipa proprie, prin traininguri profesionale si suport consistent de marketing si vanzari”, a declarat Stefan Vancek (foto), director comercial Generali Asigurari.
In primul an de asigurare, compania deconteaza cheltuielile medicale si tratamentele recomandate de medicul clientului. Aceasta facilitate este valabila pentru vizite medicale de control sau diagnostic sau alte investigatii de laborator si medicamente recomandate de catre medic. In cazul unui eveniment nedorit, asiguratul beneficiaza de transport cu ambulanta de la locul accidentului la spital, decontandu-i-se totodata si alte cheltuieli medicale.
Campania este valabila pentru toate variantele de asigurari de viata ale Generali Asigurari.
Generali Asigurari a subscris in primele sase luni un nivel al primelor care a scazut cu 4,4% fata de primul semestru al anului trecut, pana la 234,4 milioane de lei, insa profitul net a avansat cu 94%, la 18,9 milioane de lei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: