Serviciile de Internet de band larga si cele de televiziune au fost „vedetele evolutiei companiei”, ambele inregistrand o crestere solida: in comparatie cu sfarsitul trimestrului al doilea din 2010, numarul total de clienti de Internet de banda larga a crescut cu 23%, pana la 1,08 milioane utilizatori.
Numarul abonatilor TV a crescut cu aproximativ 31% in urma noilor achizitii, pana la circa 1,22 milioane utilizatori.
In total, numarul de unitati generatoare de venit a ajuns la aproximativ 4,9 milioane la sfarsitul primei jumatati din 2011, cu 8,3% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. Subsidiara NextGen a inregistrat de la an la an o crestere semnificativa a unitatilor generatoare de venit , obtinuta atat prin crestere organica, cat si prin achizitii.
Controlul costurilor a ramas o prioritate in această perioada, reflectat printr-o scadere de 11% a cheltuielilor operationale (incluzand deprecieri si costurile influentelor speciale) in trimestrul al doilea fata de aceeasi perioada a anului trecut. Acest lucru reflecta, in primul rand, cresterea productivitatii, generata de efortul combinat al scaderii semnificative a numarului de angajati (aproximativ 1500 mai putini fata de jumatatea lui 2010) in paralel cu cresterea numarului de unitati generatoare de venit (+8,3%). Este de asteptat ca programul de transformare implementat in prima jumatate a anului sa continue sa produca efecte pozitive asupra rezultatelor financiare din urmatoarele trimestre.
La acest moment, Romtelecom si NextGen au aproximativ 7500 de angajati. In 2010, dintre angajatii care au ales sa intre in programul de plasare a fortei de munca, 90% au deja un loc de munca, iar pentru 2011, procentul este de 38% dupa trei luni.
Stefanos Theocharopoulos (42 de ani, foto), directorul general al Cosmote Romania din ianuarie 2008, a preluat recent conducerea Romtelecom.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: