Lansarea sistemului de operare BlackBerry 10, dar si a terminalelor mobile Z10 si Q10 de la inceputul acestui an nu au putut schimba in niciun fel decizia canadienilor de a parasi piata din Japonia, in care ultimii ani au fost cu adevarat dezastruosi pentru companie.

Canadienii au avut in urma cu cativa ani pe piata din Japonia o cota de circa 5%, insa aceasta s-a degradat treptat ajungand la 0,3% la finalul anului trecut, scrie publicatia britanica The Telegraph.

Numai in ultimele sase luni ale anului trecut vanzarile de smartphone-uri din Japonia au crescut cu 40% la circa 14 milioane de unitati, in timp ce vanzarile BlackBerry s-au situat sub pragul de 100.000 de unitati.

Un alt motiv al deciziei de a parasi piata nipona pentru BlackBerry il constituie costul foarte ridicat al dezvoltarii unui sistem de operare in limba japoneza.

Un purtator de cuvant al canadienilor a precizat ca va continua sa ofere suport pentru dispozitivele BlackBerry vandute in Japonia.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
BlackBerry, in topul celor mai inovative companii din lume