Veniturile corporatiei Oracle in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) din vanzarea de aplicatii au crescut cu 83%, in primul trimestru al anului fiscal 2007 (1 iunie - 31 august 2006) fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Cu aceste cifre, Oracle demonstreaza o crestere mai mare in regiune pe acest segment de business fata de competitorii sai. Clientii au raspuns pozitiv la strategia Oracle de a le oferi acestora posibilitatea sa opteze fie pentru a pastra solutiile deja adoptate, fie pentru a evolua catre noi tehnologii.

"Totul se rezuma la posibilitatea de alegere. Clientii nostri pot opta pentru aplicatii flexibile, potrivite nevoilor lor, fie pe Arhitectura Fusion, fie pe infrastructurile pe care le detin, si isi pot planifica procesele de upgrade in functie de nevoile lor", a afirmat presedintele Oracle Charles Phillips.

Programul Oracle Applications Unlimited garanteaza clientilor ca aplicatiile Oracle, Siebel, PeopleSoft si JD Edwards vor beneficia de servicii de dezvoltare si intretinere dedicate, la standarde inalte de calitate, pentru anii urmatori. Applications Unlimited reflecta angajamentul Oracle de a proteja investitiile clientilor sai. In plus, programul Oracle de Lifetime Support acopera intregul spectru tehnologic, de la baze de date, middleware, pana la aplicatii, fiind singura oferta de acest fel din industrie, care ofera clientilor controlul asupra strategiei de upgrade.

"Programele Oracle Applications Unlimited si Lifetime Support au avut efecte pozitive in randul clientilor nostri din regiunea EMEA, deoarece le ofera acestora flexibilitate in a-si defini strategia IT, in ritmul potrivit nevoilor lor", afirma Sergio Giacoletto, Executive Vice President, Oracle EMEA.

In primul trimestru al anului fiscal 2007, un numar semnificativ de organizatii din regiunea EMEA, provenind din diverse industrii, au adoptat sau si-au extins implementari de baze de date Oracle.

Portofoliul de clienti Oracle in primul trimestru al acestui an fiscal include organizatii din sectorul public - Ministerul de Justitie din Croatia, Ministerul de Finante din Egipt, Brigada de Pompieri (Grecia), CWI (Olanda), precum si din industria financiara - Raiffeisen Central Bank (Austria), ING Bank (Olanda), Banque Misr (Egipt), Natexis Banques populaires (Franta), Kazakhstan Treasury (Kazakhstan); Aegon (Polonia), BRD Societe Generale Romania, Ingostrakh (Rusia).

De asemenea, printre clientii Oracle se numara si companii de telecomunicatii precum Telecom Egypt, Infote (Grecia), Welcome Italia, TP SA (Polonia), Polkomtel (Polonia), Mobile Telesystems (Rusia), Etisalat (Emiratele Arabe) sau de retail, Narodne novine (Croatia), Tengelmann Warenhandelsgesellschaft KG (Germania), ReWe Group (Germania). Clientii Oracle se regasesc in industrie, sanatate si utilitati.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri