Vodafone Romania a lansat serviciul “Ready Business”, platforma care masoara gradul de pregatire al unei afaceri, in era digitala. Practic, utilizatorii introduc date despre business-ul lor, sistemul analizeaza informatiile in functie de multipli factori si, apoi, compania sau PFA primeste un scor si feedback pentru a imbunatati performantele companiei.

Este un serviciu inedit, prima oara lansat pe piata telecom din Romania. Ready business scor-ul Romaniei, per total, este de 36% (“potential mare de imbunatatiri” in era digitala – n.r.), conform unui studiu realizat pe 300 de companii din Romania, completat recent.

Cum functioneaza serviciul, in trei pasi

Ready Business Score ofera o analiza personalizata a afacerii si ofera recomandari de solutii pentru imbunatatirea business-ului cu tangenta digitala. Ofera recomandari din trei arii importante pentru orice afacere – agilitate operationala, conectarea angajatilor si interactiunea cu clientii.

Platforma ready.vodafone.ro ofera Ready Business Score la nivel national si va fi completata cu studii de caz si informatii despre tendintele din diverse industrii, precum si RBS la nivel de industrie. Platforma este dinamica, astfel incat pe masura ce utilizatorii completeaza scorul, ponderea generala a Romaniei se modifica, in timp real.

In primul pas, clientul trebuie sa raspunda la multiple intrebari ale platformei. Ulterior, in circa un minut, primeste un scor, urmat de un raport personalizat pe business-ul respectiv. Platforma identifica nevoile, zonele in care poti sa te dezvolti, astfel incat acest grad de pregatire sa creasca.

Citeste si:
Vodafone, Telekom, Orange si RCS&RDS, amendate cu 1,61 mil. lei
Vodafone, Telekom, Orange si...

Ultimul nivel implica interventia umana – o echipa Ready Business a Vodafone poate veni la client, pentru a oferi consultanta, gratuita. “Nu este obligatoriu, bineinteles, sa vina o echipa a Vodafone. Suntem constienti ca activam pe o piata hiper concurentiala. Vodafone vrea sa sprijine cele peste 660.000 de companii de pe piata din Romania, indiferent in ce domeniu activeaza, si sa formam un parteneriat de incredere cu acestea”, puncteaza Valeriu Nistor, director persoane juridice la Vodafone Romania.

Platforma este disponibila in prezent in 10 state. Oficialii companiei nu au oferit, in prezent, comparatii intre Ready Scor-urile statelor, urmand sa anunte astfel de comparatii in urmatoarele luni. Peste cateva luni, platforma va arata Scorul Digital si la nivelul industriei in care activeaza compania respectiva, pe masura ce platforma va primi din ce in ce mai multe rezultate, din diferite industrii.

Practic, platforma reprezinta o parghie pentru operatorul telecom de a atrage noi clienti business, acestia primind, in schimb, consultanta gratuita si o idee privind gradul de dezvoltare digitala a companiei, dar si segmentele pe care trebuie sa le dezvolte. Ramane de vazut cat si cum se va dezvolta platforma, daca va ramane in ton cu serviciile si ofertele din piata si, mai ales, cat de obiectiva este si va ramane.

Citeste si:
Lorilloux, Vodafone: Digitalizarea zonelor rurale, prioritara
Lorilloux, Vodafone:...

Cum ti se pare serviciul oferit de Vodafone? Consideri ca s-ar putea dovedi util business-ului tau?


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Fondul de PE al romanilor satui de "catuse aurite" in multinationale