Grupul sud-coreean LG Electronics a confirmat luni ca a castigat un concurs organizat de un consortiu de 12 operatori de telefonie mobila, privind producerea unui telefon de a treia generatie de pret scazut, relateaza Reuters consultat de NewsIn.
O sursa apropiata concursului a confirmat saptamana trecuta ca grupul LG a fost ales de GSM Association pentru campania sa "3G pentru toata lumea". LG a confirmat informatia din presa la Congresul 3GSM din Barcelona.

Se estimeaza ca grupul coreean va primi comenzi pentru productia a cateva milioane de astfel de terminale. "Vom demara discutiile cu operatorii de telefonie mobila, avand in vedere ca am fost alesi pentru aceasta initiativa", a declarat o purtatoare de cuvant a LG. Ea a refuzat sa se pronunte asupra unui orar de productie sau a dimensiunii comenzilor.

Noul model de telefon 3G va costa aproximativ 100 de dolari, a declarat pentru Reuters sursa citata saptamana trecuta, si depaseste o bariera de pret care va atrage cu siguranta un numar mare de consumatori.

Vanzarile destul de reduse ale acestui tip de terminal, care momentan este destul de scump, a impiedicat extinderea retelelor de servicii 3G, precum posibilitatea de a naviga pe internet, mail si vizualizarea fisierelor video.

Grupul LG, care ocupa locul cinci pe plan mondial in ceea ce priveste productia de telefoane mobile, dupa Nokia, Motorola, Samsung si Sony Ericsson, incearca sa recupereze terenul pierdut, dupa un 2006 mai putin bun.

Pana in prezent, atentia producatorului sud-coreean s-a concentrat pe telefoanele de lux, adoptand o atitudine destul de prudenta privind productia de telefoane ieftine.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri