Un start-up american a lansat o campanie ieșită din comun, oferind 500.000 de televizoare americanilor care se înscriu pe platforma sa. Televizorul are două ecrane și, pentru a-l primi, utilizatorii trebuie să „lase businessul să-i cunoască cât mai bine”.

Televizorul oferit de către startup-ul Telly vine cu două ecrane. Un ecran de 55 inch, 4K HDR, pe care te poți uita la serialele tale preferate, dar și un ecran mult mai mic pe care vor rula reclame sau diverse funcții care îți vor prezenta vremea, evoluția pieței de capital sau știri.

Companiile, care vor să își promoveze produsele sau serviciile prin reclamele ce vor fi distribuite pe cel de-al doilea ecran, sunt cele care plătesc în acest fel costul televizorului, precizează reprezentanții Telly, citați de businessinsider.com.

Publicația internațională a descoperit, într-o pagină de termeni și condiții a campaniei derulate de Telly, faptul că cei care primesc televizorul gratuit vor trebui să împărtășească cu businessul date referitoare la obiceiurile lor de consum. Concret, compania să poată vedea modul în care clienții folosesc televizorul. Cei care nu acceptă această condiție, și vor să păstreze televizorul, trebuie să plătească o taxă de 500 de dolari.

Campania a fost deschisă în luna mai, iar peste 250.000 de oameni s-au înscris în prima săptămână pentru a primi televizorul gratis. În luna iulie a început livrarea televizoarelor, iar până la finalul anului își propun să livreze în total 500.000.

Sursa foto: printscreen freetelly.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri