"Planurile noastre vizeaza deschiderea magazinelor Flanco World cu suprafete de vanzari de peste 1.000 metri patrati in locatii strategice, oferind clientilor nostri o varietate mai mare de produse sustinute de servicii performante. De asemenea, una dintre prioritatile noastre de top este eficientizarea magazinelor de dimensiuni medii si mici pe care le operam in prezent si fructificarea oportunitatilor de a deschide noi magazine cu suprafete mari de vanzare sub conceptul Flanco World. Unitatea deschisa in orasul Roman reprezinta un prim pas in sensul consolidarii prezentei noastre in zona Moldovei" a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flamingo Computers si Flanco. in prezent exista 13 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni ale tarii, urmand ca pana la finalul anului 2007 sa fie inaugurate inca sapte noi unitati.
Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 metri patrati – 3.000 metri patrati), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite.
Din iunie 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: