Grupul nipon Sony Corp. a raportat cresterea cu 6% a profitului operational obtinut in al treilea trimestru al anului fiscal curent, datorita vanzarilor substantiale de aparate foto digitale. Totusi compania a anuntat o reducere a perspectivelor anuale.

Profitul operational al Sony s-a ridicat la 189,36 miliarde yeni in perioada octombrie - decembrie, depasind nivelul inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, de 178,91 miliarde yeni.
Profitul net a crescut cu 25%, la 200,22 miliarde yeni.

Sony a beneficiat de pe urma cererii crescute din perioada sarbatorilor de iarna pentru aparatele foto digitale Cybershot, pentru camerele video Handycam si pentru calculatoarele personale Vaio.
Insa o scadere a economie americane si aprecierea yenului au dat nastere unor temeri in randul investitorilor legate de perspectivele economice ale companiei.

Divizia Sony de jocuri video a trecut pe profit, dupa ce compania nipona a redus cheltuielile de productie si pretul consolei video Playstation 3, extinzand si oferta de software in incercarea de a ajunge din urma companiile rivale Nintendo Co Ltd, ce produce consola Wii si Microsoft, ce a introdus pe piata consola Xbox 360.

Pentru anul fiscal ce va lua sfarsit in martie, compania si-a redus estimarile privind profitul operational la 410 miliarde yeni (3,9 miliarde dolari), de la nivelul precedent de 450 miliarde yeni.

Sony, care concureaza cu Samsung Electronics Co Ltd si Sharp Corp pe piata televizoarelor cu ecran plat, a concediat 10.000 de angajati, renuntand si la o serie de active in ultimii ani intr-un efort de a reveni pe profit.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri