Timpul petrecut in medie de utilizatorii de Internet pe site-ul retelei sociale Facebook a fost in luna iunie de 4,5 ore, ceea ce depaseste media inregistrata de Google, eBay sau Yahoo, scrie Wall Street Journal.
Potrivit unui nou raport Nielsen, grupul de site-uri detinut de Google pastreaza cea mai mare audienta in Statele Unite, acumuland 155,6 milioane de utilizatori unici.

Motorul de cautare este urmat de Microsoft, Yahoo si AOL. Proprietatile online ale News Corp au depasit Facebook in termenii vizitatorilor unici.

Topul primelor opt cele mai vizitate site-uri a ramas neschimbat fata de luna mai, in timp ce Apple (pozitia 9) a depasit Amazon, fiecare avand in luna iunie cate 59,7 milioane si respectiv 59,6 milioane vizitatori.

Toate site-urile cuprinse in top au resimtit o crestere a audientei fata de luna anterioara, insa timpul petrecut de fiecare utilizator s-a modificat. Facebook, cu o medie a timpului petrecut per utilizator de patru ore, 39 minute si 33 secunde, a depasit AOL si Yahoo, care in luna mai erau liderii in acest segment.

De asemenea, Facebook a depasit media de timp petrecuta pe site-urile Google (2,5 ore), precum si al eBay (78 minute) sau Apple (79 minute).

Facebook a anuntat ca are 200 milioane de utilizatori activi, ceea ce inseamna ca acestia petrec mai mult de un miliard de ore conectati pe site.

Timpul petrecut pe site-urile AOL a scazut dramatic la aproximativ doua ore, 43 de minute, comparativ cu 3,5 ore in luna mai, in timp ce durata petrecuta de utilizatori pe site-urile Yahoo a fost asemanatoare, de trei ore si 15 minute.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri