Cresterea taxei pe valoare adaugata (TVA) de la 19 la 24% incepand cu luna iulie va afecta si serviciile de telecomunicatii, insa este greu de spus cu cat va scadea consumul, a afirmat Yorgos Ioannidis, directorul general al Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie pe piata locala, cu afaceri de 807,7 milioane de euro in 2009.
„Orice crestere de TVA duce la scaderea consumului si ne asteptam la o astfel de diminuare, dar este greu de spus care va fi aceasta. Scaderea preturilor pentru serviciile de internet a fost o decizie luata inainte de aceasta hotarare, iar de acum inainte preturile de lista vor ramane la fel. Oricum, scaderea tarifelor cu pana la 29% pe segmentul broaband compenseaza cresterea TVA la 24%”, a afirmat Yorgos Ioannidis.

Compania a anuntat micsorarea tarifelor pentru serviciile de internet de mare viteza cu intre 17 si 29 procente, cele trei oferte ale operatorului avand preturi de acum inainte intre 2,9, si 5,9 euro pe luna, fara TVA pentru viteze intre 2 si 100 Mpbs.

Seful Romtelecom a explicat ca reducerea a fost posibila datorita reducerii cheltuielilor care s-au facut in ultimii trei ani, reduceri care au implicat si restructurarea companiei si implicit scaderea numarului de angajati de la 12.500 de persoane in martie 2008 la mai putin de 9.000 in prezent.

Ioannidis a adaugat ca operatorul va lansa pachete de servicii noi in septembrie ori de Craciun, iar o noua micsorare a preturilor este posibila, dar in functie de evolutia economiei.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri