Profitul net al Deutsche Bank a crescut in trimestrul intai din 2007 cu aproape o treime fata de aceeasi perioada din 2006, la mai mult de 2,1 miliarde euro (2,9 miliarde dolari), pe seama cresterii pietelor internationale, informeaza NewsIn.

Profitul afisat marti de cea mai mare banca germana a depasit mult asteptarile analistilor care au estimat ca Deutsche Bank va inregistra un profit de 1,8 miliarde euro. O serie de analisti, insa, au fost nemultumiti de profitul obtinut de Deutsche Bank din sectorul clientilor privati si a afacerii de management al activelor, care includ si subsidiarele din sectorul de retail din Germania.

"Deutsche Bank este performanta in activitatea de banca de investitii", a spus un analist de la Societe Generale, Alan Webborn, citat de Reuters. "Au avut un trimestru foarte bun din punctul de vedere al veniturilor fixe, ceea ce este impotriva unei evolutii a pietei care a fost pozitiva pentru toata lumea. insa, afacerea de management al activelor a generat rezultate dezamagitoare, mai ales in sectorul de retail", a mai spus Webborn.

Aceste comentarii au fost sustinute si de alti analisti. "Rezultatele Deutsche Bank nu sunt atat de bune cat ne-am fi dorit", a spus un analist de la grupul financiar-bancar Fox-Pitt Kelton, John Peace, citat de Reuters. "Profitul Deutsche Bank a fost alimentat de activitatea comerciala, dar afacerea de management al activelor se zbate. Costurile sunt mult prea mari", a adaugat Peace.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri