În luptă cu inflația aflată în creștere în India, cunoscutul lanț de restaurante Domino's a lansat o pizza cu un preț ireal de mic: 0,60 dolari. Acesta este echivalentul a mai puțin de 3 lei, adică mai puțin decât o călătorie cu autobuzul sau metroul în București.

Cu toate acestea, și dimensiunea acestei pizza este pe măsura prețului, conform Reuters. Astfel, aceasta măsoară mai puțin de 20 de centimetri.

Cât despre cost, comparând, spre exemplu, cu prețurile practicate în București în cadrul aceluiași lanț de restaurante, în Capitala României o pizza margherita mică de la Domino's, cu blat normal, costă 18.95 lei.

Prețurile la pizza în cadrul Domino's sunt mari însă și în alte orașe, cel puțin comparativ cu produsul scos la vânzare în India.

Astfel, în Shanghai cea mai ieftină pizza Domino's costă aproape 4 dolari, în vreme ce în San Francisco prețul ajunge la 12 dolari.

Sursa citată remarcă însă că Domino's nu este singurul lanț de restaurante care a coborât mult prețurile produselor pentru a face față puterii scăzute de cumpărare a indienilor.

Un alt exemplu în acest sens este un alt lanț cunoscut de restaurante, Pizza Hut, care a lansat, tot în India, mai multe sortimente de pizza care costă 0,96 dolari.

Cât despre inflația din India, trebuie remarcat faptul că deși aceasta a crescut în ultima vreme, ajungând la 4,81% în luna iunie, ea este totuși aproape la jumătate față de cea din România, raportat la același interval de timp (9,3%).

Sursa foto: Shutterstock / sdx15

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri