Coca Cola, cea mai cunoscută băutură răcoritoare din lume, a anunțat faptul că își va diversifica oferta, urmând să lanseze un ceai pe piața din India.

Compania a anunțat în acest sens un parteneriat cu un producător de ceai din Darjeeling, zonă din India cunsoscută de altfel pentru sortimentele de ceai pe care le produce, după cum arată foodtechbiz.

Ceaiul lansat de Coca Cola se va numi "Honest Tea" (Onest, n.r.) și va fi produs în colaborarea cu Makaibari, cea mai veche plantație de ceai din Darjeeling.

Mișcarea are avea la bază dorința companiei de a diversifica oferta pentru o piață uriașă, cum este India, unde cultura ceaiului este adânc înrădăcinată.

Totodată, însă, Coca Cola vrea în acest fel să intre în competiție directă cu gigantul grup TATA, care, pe lângă domeniile în care este deja implicat din punct de vedere al producției, cum ar fi producția de autovehicule (Tata Motors), de software, siderurgică, de sare, sau de energie, a intrat în anii trecuți și pe cea a producției de ceai (prin divizia Tata Consumer Products).

Prețul băuturii, care a fost lansată pentru moment numai în ecommerce și are arome de ceai sau de mango, este de 50 de rupii (0.55 EUR).

Conform sursei citate, băutura este destinată "femeilor și bărbaților care vor să ducă un stil de viață echilibrat" și promite "un moment de bine" la fiecare înghițitură de Honest Tea.

Istoria Honest Tea este însă mult mai veche, produsul fiind lansat în 1998, cumpărat de Coca Cola în 2011, pentru ca în 2018 cunoscutul producător să anunțe că renunță la această marcă.

Prin anunțul recent, însă, conform sursei citate, dar și a altora, Coca Cola pare să fi decis să revigoreze acest brand tocmai pe piața din India.

Sursa foto: Shutterstock / David Tonelson

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri