Yum Brands, compania-mamă a Taco Bell, KFC și Pizza Hut are o problemă pe care o au, în general, și alți jucători importanți din industria fast-food: mâncarea pe care o vând aceste lanțuri a devenit prea scumpă, iar consumatorii încep să respingă această situație.

Yum Brands a raportat vânzări mai mici decât așteptările analiștilor în ultimul trimestru al anului trecut, după cum informează CNN. Taco Bell în particular, de atlfel, a raportat o creștere a vânzărilor de 3% pentru restaurantele care au fost deschise minimum un an, ceea ce reprezintă o scădere față de creșterea de 11% raportată în anul anterior. În același timp, Pizza Hut a raportat o situație similară, adică o scădere de 4% a vânzărilor în ultimul trimestru al anului trecut, în vreme ce vânzările KFC au stagnat.

Și McDonald's înregistrează o problemă similară, vânzările companiei fiind sub așteptări anul trecut, lucru remarcat și de CEO-ul companiei care recunoaște că a devenit mult mai convenabil pentru consumatori să mănânce acasă.

Într-o discuție cu analiștii, David Gibbs, CEO-ul Yum Brands, a explicat faptul că vânzările au fost afectate de conflictul din Orientul Mijlociu, "cu grade variate de impact", adăugând faptul că această tendință a continuat în primul trimestru al anului 2024, dar că se așteaptă, totuși ca efectul scăderii vânzărilor să se atenueze pe parcursul anului.

Parte din această problemă, mai arată sursa citată, este faptul că, deși prețurile produselor alimentare sunt încă mari, ele au crescut doar cu 1,3% în 2023, comparativ cu costurile de a lua masa în oraș, care au crescut cu 5,2%.

Prin urmare, acest lucru pune presiune pe bugetele consumatorilor cu venituri mici.

Sursa foto: Shutterstock / Radu Bercan

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri