Yum Brands, compania-mamă a Taco Bell, KFC și Pizza Hut are o problemă pe care o au, în general, și alți jucători importanți din industria fast-food: mâncarea pe care o vând aceste lanțuri a devenit prea scumpă, iar consumatorii încep să respingă această situație.
Yum Brands a raportat vânzări mai mici decât așteptările analiștilor în ultimul trimestru al anului trecut, după cum informează CNN. Taco Bell în particular, de atlfel, a raportat o creștere a vânzărilor de 3% pentru restaurantele care au fost deschise minimum un an, ceea ce reprezintă o scădere față de creșterea de 11% raportată în anul anterior. În același timp, Pizza Hut a raportat o situație similară, adică o scădere de 4% a vânzărilor în ultimul trimestru al anului trecut, în vreme ce vânzările KFC au stagnat.
Și McDonald's înregistrează o problemă similară, vânzările companiei fiind sub așteptări anul trecut, lucru remarcat și de CEO-ul companiei care recunoaște că a devenit mult mai convenabil pentru consumatori să mănânce acasă.
Într-o discuție cu analiștii, David Gibbs, CEO-ul Yum Brands, a explicat faptul că vânzările au fost afectate de conflictul din Orientul Mijlociu, "cu grade variate de impact", adăugând faptul că această tendință a continuat în primul trimestru al anului 2024, dar că se așteaptă, totuși ca efectul scăderii vânzărilor să se atenueze pe parcursul anului.
Citeste si:
Fast food companies are realizing their food is getting too expensive 🍔🌮🐔 https://t.co/dtqQhwtowj— ABC12WJRT (@ABC12WJRT) February 7, 2024
Parte din această problemă, mai arată sursa citată, este faptul că, deși prețurile produselor alimentare sunt încă mari, ele au crescut doar cu 1,3% în 2023, comparativ cu costurile de a lua masa în oraș, care au crescut cu 5,2%.
Prin urmare, acest lucru pune presiune pe bugetele consumatorilor cu venituri mici.
Sursa foto: Shutterstock / Radu Bercan
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: