Castigurile producatorului german de echipamente sportive Puma AG au scazut cu 10% in trimestrul al doilea, pana la 45,2 milioane euro, in ciuda vanzarilor aproape constante, din cauza deprecierii dolarului american, relateaza Reuters, citat de NewsIn.

Rezultatele in scadere inregistrate de producatorul german de echipamente sportive au fost puse si pe seama cheltuielilor de productie ridicate.

Vanzarile au inregistrat o scadere de 0,7 procente, pana la 542,8 milioane euro.

Compania Puma AG, cu sediul la Herzogenaurach, a estimat la inceputul lunii mai ca va avea vanzari si castiguri mici anul acesta, desi conducerea Puma AG anuntase mai demult ca se asteapta la o crestere a vanzarilor in 2007 si a profitului net cu cel putin 10%.

Castigurile Puma inainte de deducerea dobanzii si a impozitarii au fost de 134,8 milioane euro (183,4 milioane dolari) in primul trimestru. Castigurile nete ale companiei au crescut cu 3,7% in primul trimestru fata de perioada echivalenta din 2006, pana la suma de 96,6 milioane euro, peste asteptarile analistilor care au indicat o crestere pana la 94,6 milioane euro. Vanzarile companiei au crescut in primul trimestru cu 2%, pana la 655,8 milioane euro, in conformitate cu asteptarile analistilor.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si
Peste 300 de Ford Puma, afectate de recall în România
Setari Cookie-uri