Turbulentele ce au afectat pietele financiare globale au redus si perspectivele de profit ale Allianz, tintele financiare stabilite pentru anul curent si anul urmator devenind mult mai greu de atins.

Obiectivul Allianz, de a spori profitul operational cu o medie de 10% in 2008 si 2009, a devenit mult mai greu de atins, compania fiind confruntata si cu deprecieri suplimentare ale activelor, din cauza investitiilor in produse financiare structurate complexe, a afirmat compania.

"Avand in vedere criza de pe pietele financiare si dificultatea de a analiza impactul asupra economiei, atingerea obiectivelor a devenit mult mai dificila", a declarat directorul executiv al Allianz, Michael Diekmann, referindu-se la profitul operational al companiei.

"Din cauza incertitudinilor actuale si potentialele deprecieri suplimentare de active, nu este posibil sa oferim o prognoza privind contributia diviziei bancare la rezultatele financiare", a adaugat acesta.

Allianz a raportat luna trecuta un profit net record de aproape 8 miliarde euro (12,58 miliarde dolari) pentru anul 2007, insa a avertizat ca efectele crizei creditelor din Statele Unite ale Americii ii vor afecta afacerile.

Pe langa alte deprecieri ale activelor, pe care Allianz a precizat ca le asteapta in primul trimestru din 2008, compania a declarat ca sporirea concurentei pe piata asigurarilor de proprietati si in caz de accident, principala afacere a grupului, va limita crestere pe pietele in curs de dezvoltare.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri