Starul internațional al fotbalului investește într-un domeniu mai puțin cunoscut la noi – comerțul cu ceasuri de lux second-hand. Ce l-a atras pe Cristiano Ronaldo la această afacere?

Potrivit Bloomberg, portughezul a cumpărat o participație importantă în platforma Chrono24, care vinde ceasuri de lux la mâna a doua. Printre acționari se mai numără șeful LVMH, Bernard Arnault, care se bate cu Elon Musk pentru titlul de cel mai bogat om din lume.

Compania, cu sediul în Karlsruhe (Germano) este evaluată la peste 1 miliar de dolari, dar nu s-a anunțat public cât din ea deține Cristiano Ronaldo. Chrono24 este practic un marketplace pe care sunt listate aproximativ jumătate de milion de ceasuri, vândute atât de firme cât și de persoane fizice. Compania ia un comision la fiecare tranzacție. Magazinul online poate fi accesat și din România.

Piața ceasurilor de lux second-hand ar putea crește cu 75% până în 2030, ajugând la aproape 40 de miliarde de dolari, conform Deloitte. Cifra de afaceri din acest sector ar putea s-o depășească în zece ani pe cea din vânzarea de ceasuri noi. Cele mai căutate mărci sunt Rolex, Patek Philippe și Audemars Piguet.

Pe de altă parte, prețurile ceasurilor de lux la mâna a doua au scăzut substanțial în ultima perioadă, deci asocierea cu Cristiano Ronaldo ar putea fi vitală pentru Chrono24. Compania spune însă că nu e vorba de un endorsement, ci de o investiție reală, dat fiind interesul fotbalistului pentru ceasuri.

Sursa foto: ph.FAB / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri