Dior își dezvoltă ofertele pentru bebeluși sub marca Baby Dior. Casa de modă a lansat o linie concepută special pentru pielea lor delicată.

Linia Baby Dior pentru utilizare în timpul băii este compusă din spuma de curățare La Mousse Très Fondante pentru păr, față și corp (95 dolari); un alt produs de curățare numit L'Eau Très Fraîche pentru bebelușii sensibili (95 dolari) și laptele hidratant Le Lait Très Tendre (115 dolari), scrie Hypebeast.com.

Totul este însoțit de Bonne Étoile, o "apă parfumată" de 230 dolari, concepută pentru a acționa, în esență, ca un parfum pentru sugari. Creat de directorul de parfumuri al Dior, Francis Kurkdjian, amestecul a fost formulat fără alcool și conține note de pară și trandafir sălbatic.

Directorul artistic al Baby Dior, Cordélia de Castellane, a proiectat flaconul Bonne Étoile cu imprimeu floral, precum și recipientele pentru celelalte articole din linia de îngrijire a pielii.

Bonne Étoile și restul liniei de îngrijire a pielii Baby Dior sunt disponibile acum în magazinul online al mărcii.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri