Sărbătorile de iarnă sunt așteptate cu sufletul la gură de fiecare persoană, în special în cadrul companiilor, prin petreceri tematice și cadouri pe măsura așteptărilor. Dacă anul acesta îți dorești să-ți surprinzi angajații și să le arăți susținerea, îți prezentăm 5 idei pe care le poți pune în aplicare.

Abonament la servicii de wellness

Pentru unii dintre angajați, se poate ca anul care tocmai se încheie să fie unul greu încercat, atât pe plan profesional, cât poate și personal. Dacă nu au arătat la birou și au dus la capăt proiectele cu profesionalism, este momentul să le arăți că îți pasă de sănătatea lor, chiar și după orele de muncă.

Una dintre cele mai bune soluții ar fi un abonament la servicii de wellness, care să includă ședințe de terapie, plata unor aplicații de meditație sau poate chiar un curs de dezvoltare personală. Toate acestea vin ca un ajutor neașteptat fix atunci când este o nevoie mare, dar poate nu atât de conștientă.

Este un cadou nu doar de Crăciun, ci cu beneficii care se vor observa atât în dezvoltarea personală, cât și în cea profesională a angajaților, pentru că vor veni la muncă mai încrezători.

Carduri cadou

Atunci când faci un cadou, te gândești că trebuie să fie unul simbolic, care să dăinuie de-a lungul timpului și să aducă un zâmbet pe fața persoanei respective. Aceeași regulă se aplică și în cazul angajaților, care se așteaptă să primească în preajma sărbătorilor un cadou important din partea companiilor. Ce poți face în această situație?

Alegi un card cadou Craciun pe care aceștia să îl folosească oriunde au plăcerea, fără a fi nevoie să investești în alte cadouri pe care le crezi tu importante. El poate fi încărcat cu o sumă semnificativă, astfel încât fiecare angajat să îl folosească în achiziționarea de bunuri pentru el și familie.

Mai mult de atât, le poți face un card cadou și copiilor angajaților, pentru a adăuga un plus de valoare în procesul de recompensare a angajaților.

Gadgeturi utile

În funcție de buget și de interesele angajaților, pe lista de cadouri pot fi trecute și gadgeturile utile în viața personală. Nu trebuie să te gândești la înlocuirea telefonului mobil sau laptopului, ci la unele inspirate, cum ar fi:

  • un airfryer performant, unde angajatul își poate prepara cu ușurință atât prânzurile pentru birou, cât și o cină nutritivă;
  • un smartwatch, pentru a-și monitoriza stilul de viață, astfel încât să fie într-o stare generală optimă, atât în timpul liber, cât și în orele petrecute la birou;
  • un termostat inteligent, pentru a monitoriza confortul optim din casă, cu beneficii în generarea unei stări generale de bine.

Orice alegi, gândește-te la beneficiile oferite în stimularea sănătății generale, care îl va ajuta pe angajat să fie bine și în orele petrecute la birou.

Zile în plus de concediu

Dacă bugetul de anul acesta nu acoperă așteptările angajaților în ceea ce privește oferirea de cadouri, atunci zilele de concediu suplimentar pot fi un cadou neașteptat.

În funcție de proiectele în desfășurare și urgențele care pot apărea, le poți oferi angajaților zile de concediu în plus față de cele deja existente specifice perioadei de sărbători. Pot fi acordate prin rotație sau la alegerea angajatului.

Experiențe educaționale sau culturale

În preajma sărbătorile se desfășoară multe evenimente culturale tematice, de la concerte de colinde, până la piese de teatru memorabile. Toate acestea pot fi o cheltuială în plus pentru orice persoană care are un buget stabilit de sărbători.

Astfel, voucherele culturale vin ca o bucurie, în special dacă acestea sunt oferite ca o sumă de bani și nu ca un bilet prestabilit la un anumit eveniment, tocmai pentru ca angajatul să aleagă ce îi face plăcere. La fel pot fi cele educaționale, prin oferirea de vouchere în achitarea unor cursuri de dezvoltare de noi abilități.

Aceste 5 exemple pot reprezenta cadouri inspirate pentru angajați în perioada sărbătorilor de iarnă, cu beneficii pentru ambele părți, fiindcă vor fi mult mai motivați să lucreze în companie.

Sursa foto: Freepik.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri