Brandient a primit cel mai mare numar de nominalizari si premii dintre toate firmele participante, 13 cazuri fiind nominalizate pe shortlist, iar trei dintre acestea premiate. Astfel, identitatea de corporatie Domo a primit premiul 2 in sectiunea Retail, identitatea Smartree premiul 2 in sectiunea Comert/Servicii iar logo-ul Radiocom a primit premiul 3 in sectiunea Industrie. Pe langa aceste premii, au fost nominalizate logo-urile Domo, Smartree, Albalact si identitatile grafice Europharm, Savana, Zuzu, Albalact, Brandient, Smartree (packaging) si Gabi Szabo.
Desi in Romania designul nu este inca privit cu increderea si respectul cuvenit, Brandient investeste continuu in emanciparea industriei autohtone de design si se straduieste sa transfere si clientilor sai credinta in acest instrument modern de business.
Suntem bucurosi ca lucrarile noastre au fost apreciate si putin surprinsi de magnitudinea neasteptata a acestei aprecieri. In lumea reala a brandingului nu-ti propui sa desenezi un logo "de premiu," ci sa rezolvi o problema de business si management, cu toate constrangerile aferente. Premiile aduc insa o confirmare suplimentara a calitatii solutiilor gasite de Brandient pentru situatii reale ale unor firme si branduri proeminente din Romania. Cristian Kit Paul, Creative Partner, Brandient.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: