Flanco devine o rețea de magazine electro-IT de tip „Smart Discounter”. Numele companiei se transformă din Flanco, în Flanco Smart Discounter. Retailerul va lansa conceptul și noua poziționare în magazinul său reamenajat din AFI Cotroceni, vineri, 12 aprilie.

“Clientul de azi este tot mai educat și sofisticat în alegerea serviciilor și produselor care să răspundă relevant tuturor nevoilor sale – de preț, de calitate, de simplitate, de relaționare și accesibilitate în achiziție”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco, care descrie noul format ca fiind unul capabil să ofere satisfacția unui „deal” bun, de neratat.

Pe lângă Flanco Smart Discounter din AFI Cotroceni, retailerul va desfășura în acest an un amplu proces de rebranding în 10 dintre cele mai importante magazine ale sale. Acesta va include modernizarea firmelor luminoase, a vitrinelor, a întregii suite de materiale de promovare din magazine, precum și introducerea la intrarea în magazine a unei scene pe care vor “defila” cele mai importante discounturi ale momentului. În anul 2025, retailerul plănuiește să extindă procesul de rebranding la alte 70 de magazine ale rețelei, urmând ca în 2026 toate punctele de vânzare să funcționeze sub noua identitate.

“Diferența între «reducere» și «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur și simplu, prețul, afectând percepția de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount. ”, explică Dragoș Sîrbu.

Ca urmare a acestei pivotări de business către poziționarea de Smart Discounter, noua dinamică a campaniilor organizate de retailer în magazine și pe flanco.ro va include Discounturi de Weekend sau chiar Discounturi de o Zi. În plus, cataloagele Flanco Smart Discounter vor avea de acum o recurență săptămânală, tocmai pentru a ține publicul la curent cu noile discounturi și oportunități.

Noua poziționare, precum și noua identitate a brandului au fost realizate în colaborare cu agenția specializată în consultanță și design de brand, Brandient.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri