Pe Facebook a fost postata o poza cu un billboard digital urias care promoveaza cartierul Obor cu textul "Oppa Obor Style".

Ecranul este amplasat in Gangnam Square, unul dintre cele mai aglomerate cartiere din Seul.

Vizualul este parte din aceeasi campanie de promovare locala folosita de Veranda in Romania.

"Lifestyle de Obor este un nou pilon de comunicare, pe care l-am inaugurat prin aceasta campanie si care va continua si anul viitor, prin care Veranda devine mai mult decat un Mall de proximitate si reprezinta un intreg cartier cu istorie, dar care se reinventeaza zilnic, un loc evervescent unde cultura de strada pulseaza si capata valente moderne.

Construim un “statement de lifestyle”, astfel incat asocierea cu “stilul Gangnam” a venit de la sine - Gangnam este vizitat de milioane de turisti in fiecare an, e un reper pentru cultura de strada, iar daca prin acest mic gest am reusit sa mai construim un pic povestea Oborului si sa o facem cunoscuta mai departe, noi suntem multumiti”, au declarat reprezentatii Veranda, pentru wall-street.ro.

Citeste si:
Romanii de la TPS Engage se extind in Coreea de Sud
Romanii de la TPS Engage se...

Campania a fost implementata cu ajutorul TPS Engage, un startup romanesc care face posibila rularea de reclame dinamice pe 60.000 de ecrane din toata lumea.

“Ne-am bucurat cand am fost contactati de Veranda pentru campania din Seul - oficial putem spune ca am rulat campanii internationale pe 3 continente diferite (Europa, America si acum Asia)”, a declarat Matei Psatta, CMO TPS Engage.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Coreenii vor sa constuiasca autostrazi si spitale in Romania