După un an în care „masca” a fost la ordinea zilei, măștile au câștigat și în noaptea de Revelion. Un altfel de măști, la Revelionul Starurilor de pe Antena 1, cu Dan Negru, au lăsat în urmă audiența și a 21-a oară, scrie G4Media.

Cifrele Revelionului cu Dan Negru – cu vârfuri care au ajuns la aproape 3,6 milioane de români – au fost de câteva ori peste locurile următoare. Cota de piață – peste 30% (aproape 40 chiar pe comercial), ceea ce înseamnă că unul din trei români care se uita la televizor era pe Antena 1.

Dacă Dan Negru pe primul loc de Revelion, la mare distanță, nu mai este o surpriză de …21 de ani, interesant este ce s-a întâmplat pe pozițiile următoare: locul al doilea pentru România TV la nivelul întregii țări și la orașe și intrarea în Top 5 a postului public TVR 1.

Ce a făcut Pro TV? În anii trecuți, cu filme, nu prindea top 3. Acum, cu programul special Untold (cu artiști filmați în studio și prezentați de Pavel Bartoș), a stat ceva mai bine (locul trei la orașe).

De notat, pentru idee (chiar dacă nu a intrat în Top 10), Revelionul de pe ZU TV, singurul 100% LIVE. Daniel Buzdugan și Mihai Morar au fost în direct toată noaptea, iar publicul putea intra pe zoom în direct din sufragerie (și au fost din toată lumea, pentru că programul era și pe youtube și pe Facebook). Toată noaptea au fost imagini ca un „reality show”. Au avut până în 50.000 pe TV.

Sursa Foto: paginademedia.ro

Sursa foto: Dan Negru/Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri