16.000 de euro. Atât a costat noul logo al stațiunii Mamaia, o sumă semnificativ mai mică decât frunza de 30 de milioane de euro pe care o promova Elena Udrea ca brand de țară, pe vremea când era ministrul Turismului, dar care tot ne duce cu gândul la acel scandal. Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța, organism înființat printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, a anunțat zilele trecute că stațiunea Mamaia are un nou logo. Acesta se pare că ar fi costat 16.000 de euro, deși imaginea poate fi descărcată de pe internet cu câțiva euro.

Anunțat cu mare fast, noul logo al stațiunii Mamaia nu este nimic altceva decât o copie neoriginală ce poate fi descărcat de paginile dedicate care oferă fotografii de tip stock. Cu toate acestea, respectivul logo a avut o valoare de 16.000 de euro, scrie publicația info-sud-est.ro.

Achiziția a fost atribuită direct societății Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub (Mariana Ruscan și Radu Lupaș Călin), mai scrie publicația citată.

Practic logo-ul anunțat public de Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța nu este nimic altceva decât o machetă care poate fi cumpărată de pe site-uri cunoscute de pe care pot fi descărcate fotografii de tip stock. De altfel, template-ul noului logo al stațiunii Mamaia se regăsește pe shutterstock.com sau freepik.com.

Maria Emanuela Huruială, managerul companiei care are atribuit acest logo recunoaște, însă, că logo-ul nu este unul original și că a fost cumpărat de pe site-uri de stock. Cu toate acestea, managerul transmite că după cumpărarea acestuia, logo-ul a fost prelucrat ca să poată să se transforme ulterior într-unul care să reprezinte noua identitate de brand a stațiunii Mamaia.

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona în comun, mai eficient, activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța.

„Începând cu această vară, Mamaia va beneficia de o identitate vizuală proprie, dar și de o poziționare strategică clară. Va exista un cadru comun de comunicare pentru toți actorii implicați în turismul de pe litoral, începând cu touroperatorii care vând vacanțele, până la hotelieri, restaurante, cluburi și festivaluri care desfășoară propriile acțiuni de promovare”, anunțau reprezentanții de la Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța, cu prilejul lansării acțiunilor de promovare a stațiunii, printr-un comunicat de presă.

Ce concerte sunt anunțate în Mamaia, în iulie 2023

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța anunță și câteva concerte în perioada următoare, în Mamaia. Primii artiști care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, sâmbătă, 15 iulie, vor fi Bibi și Lidia Buble. Pentru ziua de duminică, 16 iulie, organizatorii invită turiștii la un spectacol susținut de Alexia și formația Azur. Concertele vor începe la ora 20:30, accesul publicului fiind liber.

.

Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie. Pe 22 iulie Adda și Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up și Mălina Avasiloaie vor fi responsabilii cu atmosfera de vacanță de pe scena de la Cazino.

Sursa foto: Agerpres

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri